torsdag 23 juni 2011

Ja du Jonas den där ide'n med ölen var ju sådär, inte för att jag inte gillar att prova nya ölsorter, missförstå mig inte, men jag tycker faktiskt att kranvattnet som vi har hemmavid är tillräcklig gått för att jag ska inte gå och köpa "öl" på systemet. Jag köpte en Coors, visseligen en light, men Henke sa att det inte är någon sådan lättpilsner. Jag ger den en etta på ölskalan 1-10, med motiveringen att det var skruvkork på den ( vilket är ett minus) och att även Elin drack den. Nu är det bara två eller tre "öl" kvar och Elin hälsar att det ska bli gott med saft nästa gång också! Ha det så bra alla som läser denna blogg och om ni vill prova denna "öl" så rekomenderar jag en flaska hallonsaft på Ica.Den kostar nog samma men man får ut sju liter och det är mer drag i den vill jag lova.//Älgen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar